Preskočiť na hlavný obsah

Kreativita na Facebooku pokračuje :)

Nestíham sa ani smiať, každý vtipný výrok má hneď na Facebooku založenú skupinu.
Tak si sem podme spísať tie napodarenejšie :)


  • Niekto vidí malinovku, ja vidím brzdu.
  • ... som ako taky dzin... zjavim sa vsade, kde sa otvori flasa....
  • ..my sa pred jedlom nemodlíme..naša maminka vie variť..
  • Si trápny ako stierač na ponorke :D
  • Ilkove polooblačno som sušil pol dňa :D
  • Maš-li ho malího nezoufej, strč si ho do úlu a zabouchej xD
  • Na správne dievča treba máť šťastie, na kurvu peniaze !
  • Chcem Chlapa čo Bude mať Oči a Penis len Pre Mňa!!!
  • Kebyze za ucenim presedim tolko hodin co na FB, uz davno mam cerveny diplom
  • Keď si s tými správnymi ľudmi , tak ti píše aj minerálka... :P :D
  • Láska je mocná víla...ale Chlast...to je kurva čarodej...!!!
  • Aj ženy vedia dobre šoférovať !!! :)
  • Nie som urologička, ale pozrieť sa môžem :D
  • Ženy niesú kurvy, len sa niekedy chovajú ako chlapi
  • Neznašam ked sa HOVNO tvari že je TORTA.../nedajbože poschodova
  • Žena musi chlapa zničiť v posteli,potom sa nemusi baať že jej bude neverný!
  • Ženy, chlast a chlebíčky!
  • najhoršia kačka : MAKAČKA...najlepšia kačka : TRTKAČKA
  • Komunisti nás dostali za 40 rokov do prdele, Fico objavil skratku
  • Obťažuje ma, keď mi slovenská polícia dáva výbušniny do batožiny
  • Ked maju dôchodcovia silu volit Fica, maju silu aj na to stat v MHD
  • Vodka je osvečený prostriedok ako zlepšiť chuť džusu :D
  • Stavím sa že hovná dajú viac hovien ako hovná (koľko nás v skutočnosti je?)
  • Nemám rád/a ľudí, ktorí berú drogy... najmä COLNÍKOV! :))
  • Vodná fajka a fajná vodka
  • Nazdar zjazdar
  • Svedkovia Liehovovi
  • Ja a nadávať??? ...Ti jebe ?
  • keď vydržíš celý deň do večera prechlastať, tak ráno uvidíš zlatú opicu :d
  • Pekná ale sprostá...
  • Zjisti kdo honí u Tvého profilu. MASTURB CATCHER.
  • Nech majú naše deti bohatých rodičov !!!
  • Raz si hore a raz dole...a inokedy od zadu :))
  • Boh stvoril muža-aký je krásny. :P Neskor ženu-ved ona sa domaľuje... :D
  • anti slipy aka vajcorezky
  • V 16 rokoch sa dievčatám začína meniť hlas.... z NIE na ANO
  • Povedz prosím svojim prsiam, nech sa mi prestanú pozerať do očí.
  • ženy musia vedieť 7O vecí.. variť a 69 :D:D
  • SOM FANUSIK VSETKYCH KOKOTIN A CHUJOVIN NA FACEBOOKU:DD
  • Keď ju/ho miluješ, nie je čo riešiť!..Keď ju/ho poriešiš,nie je čo milovať!
  • Život je příliš krátký na to, abychom se naučili německy...
  • Najkrajšie slovenské slovo prebraté z francúzštiny je demižón
  • Keď ma uvidíš padať, želaj si niečo! Padá totiž hviezda :D
  • Nosím tenisky aj keď je vonku meter snehu!
  • Chudobní sexujú,bohatí pijú a my ostatní stíhame jedno aj druhé.:DDD
  • Nezistím kto si pozerá môj profil,pozadie si nezmením a sms zadarmo nebudú
  • Jazyk je vraj sval.. Ideme sa pretláčať ? :P
  • som KOMPÓT alebo PIZZA a pridávam sa bezhlavo do každej skupiny
  • Ženy majú jednu úžasnú schopnosť: Bezdôvodne sa nasrať za 1 sekundu...
  • Zbožňujem všestranné využitie slova "jebať" :)
  • ..chcem žiť tak, aby moju smrť ľutoval aj majiteľ pohrebnej služby
  • Život nedáva facky, život ti rovno pri.ebe!!!
  • Kofola zbližuje... ale alkohol je alkohol :D
  • Viem sa zabávať aj bez NEALKA!
  • Dajte mi flašu alkoholu a odpálim sa aj bez pyrotechniky
  • MŇA sa nedá pochopiť...na MŇA si treba len zvyknúť
  • Nesmějte se lidem z gymplu,není hezké smát se cizímu neštěstí. :D
  • čo kokot nezwládne, to prsty dokončia :P
  • Čo priroda dojebala ani Maxfactor nenapravi:D
  • Petícia pre Perinbabu : CHCEME SNEH!!!
  • je TRAPNE ked si ludia myslia, ze su najlepsi, pretoze su z BA...
  • Vodná fajka
  • Neojebeš ty,ojebú Teba
  • Sťeme Ňitránčinu jako oficijálný úranný jazyk
  • Niekedy vedeli dievčatá variť ako ich mamy, dnes vedia piť ako ich otcovia
  • Takú ti jebnem, že ťa ani Google nenájde :D
  • Ak si myslíš, že si hustý, zrieď sa s vodou.
  • Som za to, aby ĽUDIA PROTI RASIZMU upratali LUNÍK IX zadarmo
  • Ona nie je kurva, ona má len piču pažravú
  • ahoj mami, kiku som už napustil, mám aj vaňu???
  • Hory lesy, jebnime si:)
  • VČERA SOM PRiŠiEL DOMOV DNES!
  • Slovensky dabing je napiču ! xD
  • Som rozumný, rozhľadený a vtipný a ešte aj veľa vypijem a nebijem sa!!!!!!


( Facebook, skupiny, vtipné názvy, kreatívne, hovadiny, sranda, zábava, pridať sa do skupiny )

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Facebook - Pomoc s nastavením súkromia (Január 2011)

Všetky dôležité nastavenia súkromia na Facebooku si upravíte tu.  https://www.facebook.com/settings Našťastie sa Facebook zlepšil a ponúla prehľadnejší rozpis jednotlivých nastavení. Využívajte záložky na ľavej strane.  Všeobecné , Bezpečnosť , Súkrommie , Časová os a menovky , Blokovanie , Upozornenia , Mobil , Odberatelia , Aplikácie , Reklamy , Platby , Darčeky , Panel podpory * Ďalej pokračuje článok z roku 2011. * Na začiatku chcem upozorniť, že tento článok je z januára 2011 - takže niektoré nastavenia sa časom určite zmenia. Nie ste jediní, ktorým občas prekáža nastavovanie svojho účtu na Facebooku. Vie to byť dosť zdĺhavé a veľa ľudí sa v tom nevyzná. Niekedy ma to vie aj pekne vytočiť - ako ťažko sa k niektorým nastaveniam človek prekliká. Pre uľahčenie do budúcnosti som si spísal zoznam priamych liniek na niektoré položky - v nastavení súkromia, ktoré som dlho hladaľ - takto sa k ním dostatne na jedno kliknutie ;) Nastavenia súkromia http://www.faceboo

Návod: Plagát A4 A3 vo Photoshope

Ako na to? Plagát A3 / A4 v Adobe Photoshope. Návod pre totálnych amatérov / začiatočníkov. Zistíme si rozmer papiera A3. Do Google zadáme: "A3 paper size wiki" http://en.wikipedia.org/wiki/Paper_size   Veľkosti sú udávané v milimetroch. A4 - 210 × 297 (šírka x výška) A3 - 297 × 420 (šírka x výška) A2 - 420 × 594 (šírka x výška) Zapneme si Photoshop. CTRL + N / Súbor - Nový   Určíme si Prednastavenie - Medzinárodný papier. Velkosť - A3. Program nám nastaví rozmery - Šírka: 297, Výška: 420 (mm)   Ak budeme plagát tlačiť v profesionálnej tlačiarni, kde budú orezávať biele okraje, je potrebné, aby sme k udanej veľkosti pridali ešte 3 mm spadavky po každej strane. Tieto 3 mm sa nakoniec procesu orežú, takže by sa v nich nemali nachádzať žiadne dôležité údaje, ideálne iba pozadie.  Veľkosť vytvoreného súboru teda môže aj s 3mm spadavkou byť 297 + 6 = 303, 420 + 6 = 426  A3 + 3mm spadavka = 303 x 426 mm  Nezabudnite nastaviť 300 DPI rozlíšenie. DPI =

Upozornenia na nový mail priamo na pracovnej ploche (Gmail, Chrome)

V práci sa mi stáva, že pozabudnem pravidelne kontrolovať e-mailovú schárnku a potom sa stáva, že v súrnych prípadoch, keď ide aj o sekundy som výkonnostne pozadu. Potrebujem upozornenia na nové e-maily priamo na pracovnej ploche alebo nejaké vyskakujúce okná. Pamätal som si, že niečo podobné ponúka Gmail - ak používate Google Chrome, ale v tom množstve nastavení sa človek ľahko stráca. Ak teda používate Gmail a Google Chrome riešenie je jednoduché. Informoval o tom aj článok na Živé.sk ( http://www.zive.sk/gmail-vie-upozornit-na-spravy-i-konverzacie-priamo-na-pracovnej-ploche/sc-4-a-292136/default.aspx ) Stačí ak prejdete na Nastavenia (vpravo hore) Nastavenia - Všeobecné - Upozornenia na pracovnej ploche A zvolíte možnosť: Upozornenia na novú poštu sú zapnuté Na nový e-mail by ste odteraz mali byť upozorňovaný aj oknom - ktoré bude vyzerať približne takto. Keywords: Gmail, Google Chrome, upozornenia, plocha, pracovná plocha, upozornenia priamo na pracovn