Na predmet Guerilla Marketing sme dostali za úlohu vytvoriť 3 komunikáty: Audiovizuálny, audiálny a čisto vizuálny alebo printový.
Téma bola ľubovoľná, tak som sa rozhodol spracovať moju obľúbenú tému - a vytvoril som video "Prečo milujem Ubuntu?"
Toto je ono :)
Vo videu som sa snažil v krátkom čase oboznámiť neznalcov o tom čo je to Ubuntu a aké má hlavné výhody - teda, že je zadarmo - a vždy bude, je odolnejšie voči hrozbám z internetu ako sú vírusy či trójske kone. Nakoniec vyzývam ostatných, aby stvorili podobné video a zdieľali ho s priateľmi - čím chcem vyvolať guerilla marketingovú reakciu - virálny marketing alebo buzz marketing.
Téma bola ľubovoľná, tak som sa rozhodol spracovať moju obľúbenú tému - a vytvoril som video "Prečo milujem Ubuntu?"
Toto je ono :)
Vo videu som sa snažil v krátkom čase oboznámiť neznalcov o tom čo je to Ubuntu a aké má hlavné výhody - teda, že je zadarmo - a vždy bude, je odolnejšie voči hrozbám z internetu ako sú vírusy či trójske kone. Nakoniec vyzývam ostatných, aby stvorili podobné video a zdieľali ho s priateľmi - čím chcem vyvolať guerilla marketingovú reakciu - virálny marketing alebo buzz marketing.
Komentáre