Na svet prišlo dielo z dielne MUW Saatchi & Saatchi a pobavilo zopár šibnutých típkov. Veľa ľudí nie, ale mňa hej.
Pravdou je, že ma nebaví Nový Čas, nemám ho rád a silno pochybujem o ľuďoch čo ho denno denne čítajú. Pochybujem aj o tých čo ho čítajú z času na čas.
Každopádne jeho nová imidžová kampaň "Bulvár vás baví" ma zaujala na toľko, že si o nej píšem - možno sám pre seba - nový príspevok.
Ak sa chcete dozvedieť viac o kampani prečítajte si Stratégie.sk, prípadne Medialne.sk.
K tejto kampani patrí aj online hra, kde si môžete vytvoriť vlastný bulvárny text, zložený z viacerých známych mien. Alebo hlasujte za to, ktoré sa vám páči najviac.
Pravdou je, že ma nebaví Nový Čas, nemám ho rád a silno pochybujem o ľuďoch čo ho denno denne čítajú. Pochybujem aj o tých čo ho čítajú z času na čas.
Každopádne jeho nová imidžová kampaň "Bulvár vás baví" ma zaujala na toľko, že si o nej píšem - možno sám pre seba - nový príspevok.
Ak sa chcete dozvedieť viac o kampani prečítajte si Stratégie.sk, prípadne Medialne.sk.
K tejto kampani patrí aj online hra, kde si môžete vytvoriť vlastný bulvárny text, zložený z viacerých známych mien. Alebo hlasujte za to, ktoré sa vám páči najviac.
Komentáre